Stichting Twiga heeft de afgelopen jaren dankbaar vele giften ontvangen om haar werk mogelijk te maken. Donaties blijven steeds nodig voor het welzijn van de kinderen die door Stichting Twiga worden geholpen.  Zowel incidentele giften als structurele maandelijkse of jaarlijkse bijdragen worden erg gewaardeerd en direct toegewezen aan de kansarme kinderen in Mto wa Mbu in Tanzania.

Zeno

De gemiddelde kosten per maand voor onderwijs en gezondheid voor de kinderen bestaan uit:

40 Euro – Schoolgeld en medische zorg
20 Euro – Eten/drinken
15 Euro – Boeken en transport naar school

5 Euro – Kleding

85 Euro – Volledige steun van een kind per maand.

We zijn voortdurend op zoek naar mensen die ons willen steunen voor een langere periode, echter éénmalige donateurs zijn natuurlijk ook meer dan welkom! Wilt u éénmalig een donatie doen, dan kan dat op onderstaand rekeningnummer. Kunt u bij het overmaken van uw gift postcode en huisnummer vermelden? We gebruiken deze gegevens om u een bedankje te sturen.

Swift code=BIC-Code: ABNANL2A
IBAN-Code: NL05 ABNA 0544 741 897

Wilt u geld overmaken via iDeal, SMS-machtiging of Paypal, klik dan hier, deze manier van doneren kost ons 10% van uw donatie.

Wilt u met een van ons (telefonisch) bespreken hoe u het beste kunt doneren, neemt u dan aub contact op met Anne Marie van Lanen: 06-81088083 of info@stichting-twiga.nl.

Donatie (automatische incasso)

Door onderstaande gegevens in te vullen, wordt u donateur van Stichting Twiga. U kunt deze donatie aftrekken van de belasting.

€5€10€20€40€85Anders, namelijk:

Uw gegevens

Dhr.Mevr.

Voorletters

Tussenvoegsel

Achternaam

Geboortedatum (dd/mm/jjjj)

Straat

Huisnummer

Postcode

Woonplaats

Rekeningnummer

E-mailadres

Meld mij aan voor de nieuwsbrief

Belastingteruggave

Stichting Twiga is door de Belastingdienst erkend als ANBI.
    Dit betekent dat u onder bepaalde voorwaarden uw schenking aan Twiga van uw inkomsten kunt aftrekken, waardoor u minder belasting betaalt.

Een van die manieren is schenking middels een overeenkomst. De voordelen op een rij:

• De fiscus betaalt een aanzienlijk deel (tot 52%) van uw schenking
    • U zegt steun toe voor minimaal 5 jaar, zodat u lange-termijn projecten helpt mogelijk te maken
    • Het bedrag van uw schenking is ieder jaar aftrekbaar van uw verzamelinkomen
    • Het kost u weinig moeite: u downloadt de overeenkomst, vult deze in en stuurt naar Stichting Twiga, Van Lawick van Pabststraat 5, 6814 HA, Arnhem.

Financiële ondersteuning

Mocht u Stichting Twiga willen ondersteunen met een fondswerfactie, dan kunnen wij uiteraard meedenken in de ideeën en u voorzien van promotiemateriaal. Neem vooral contact met ons op om ideeën te bespreken.

Studieboeken (€500,-)

Jaarlijkse kosten voor het aanvullen en vervangen van schoolboeken voor het peuter-/kleuterprogramma ‘De Nursery’.

Studieboeken basisscholieren (€1.500,-)

Jaarlijkse kosten schoolboeken voor 1 jaar voor alle basisschoolkinderen. Deze kunnen de jaren daarop weer hergebruikt worden door de jongere kinderen.

Studieboeken middelbare scholieren (€1.500,-)

Jaarlijkse kosten schoolboeken voor 1 jaar voor alle middelbare scholieren. Deze kunnen de jaren daarop weer hergebruikt worden door de jongere kinderen.

Schooluniformen (€1.500,-)

Jaarlijkse kosten voor de aanschaf van schooluniformen + schoolsportkleding voor de nursery, basisscholieren en middelbare scholieren.

Kleding kinderen (€1.000,-)

Jaarlijkse kosten voor de aanschaf van de dagelijkse kleding (niet-zijnde de schooluniformen) incl. schoenen voor alle kinderen.

Scholen

11-06-06-Pontesspeeltuin-3-1

Er bestaat geen mooiere ondersteuning van ons onderwijsproject, dan wanneer Nederlandse scholieren in actie komen voor kansarme scholieren in Tanzania. Wilt u met uw school onze stichting ondersteunen? Dat kan uiteraard!

Wij werken regelmatig samen met scholen, o.a. bij sponsorlopen en les activiteiten. Wij komen graag langs op uw school om de kinderen meer te vertellen over Tanzania, over onze doelstelling en de noodzaak daarvan. Dit doen we tegen onderstaande tarieven of als start van een fondswerfactie.

€ 100,- één les over het leven in Tanzania aangepast aan de leeftijdsgroep (1 uur).
    € 150,- twee lessen over het leven in Tanzania aangepast aan de leeftijdsgroep (2 uur).
    € 500,- gehele lesdag over het leven in Tanzania aangepast aan de leeftijdsgroep en het effect van ontwikkelingssamenwerking.
    Gratis, start van een fondswerf actie, gehele lesdag over het leven in Tanzania aangepast aan de leeftijdsgroep en het effect van ontwikkelingssamenwerking.

Neem contact met ons op om uw of onze ideeën voor samenwerking te bespreken.

Online shoppen

Wanneer u online aankopen doet, dan kunt u Stichting Twiga hiermee direct steunen. Via www.sponsorkliks.nl, kunt u de webshop van u keuze bezoeken. Hierop staan onder andere Zalando, bol.com, Wehkamp, KLM, booking.com, dinnersite, thuisbezorgd.nl en vele andere! De prijzen blijven gelijk, alleen maken aangesloten organisaties een deel van het bedrag over naar Twiga.

Hieronder staat een stap voor stap uitleg hoe sponsorkliks werkt.

Stap 1: Klik op www.sponsorkliks.nl, u komt nu op onderstaande pagina terecht.

Openingspagina

Stap 2: Vul in het zoekveld de webshop in waar u uw aankopen wilt doen. Staat deze webshop er niet bij, kijk dan onder categorieën en klik de categorie naar keuze aan.

Categorieen

Stap 3: Klik de webshop naar keuze aan en doe uw aankoop, Stichting Twiga ontvangt automatisch een deel van het bedrag. Uw aankoop is net zo duur als anders!

Verzekering