Muzikaal talent gezocht juni 2018

Ben jij een muziekleraar of heb je een muzikale achtergrond? En heb je een droom om over de grens je muzikaliteit over te brengen? Dan heb je nu de kans om bij Twiga in Tanzania je droom uit te laten komen. Je bent van harte welkom om op ons project Sarakasi ya Vijana muziekles te komen geven aan onze kinderen.

In de maand Juni 2018 kan je 5 dagen in de week 4 muzieklessen per dag verzorgen aan de kinderen van ons project op een unieke locatie in Mto wa Mbu in Tanzania. Er zijn verschillende leeftijdsgroepen waaraan je les kan geven. Er is een groep kinderen van 5-7 jaar en van 11-13 jaar. Normaliter bestaan de muzieklessen in Tanzania alleen uit liedjes zingen. Twiga wil de kinderen graag zoveel meer muziek laten ervaren waarvoor we staan te springen om jouw inzet.

Voel jij ervoor om als muzikale vrijwilliger de hele maand juni 2018 in het prachtige Tanzania de kinderen muzikaal uit te dagen en zelf een onvergetelijke ervaring te hebben? Neem dan contact op met Twiga via info@stichting-twiga.nl.