Vrijwilligerswerk in Afrika

Er zijn veel projecten in Afrika waar je vrijwilligerswerk kunt doen, waarom zou je dan voor Stichting Twiga kiezen? Allereerst moet je bedenken waarom je vrijwilligerswerk wilt doen: wil je de wereld verbeteren, jezelf beter leren kennen, het avontuur opzoeken of gewoon een leuke ervaring mee maken? Het zijn allemaal goede redenen om vrijwilligerswerk te doen. Om enkel de wereld te verbeteren hoef je echter niet naar Stichting Twiga te komen. Wij geloven erin dat je vrijwilligerswerk in de eerste plaats moet doen, omdat je het leuk vind. Dat je er anderen eventueel mee helpt, is mooi meegenomen.

Stichting Twiga heeft momenteel één project lopen in Tanzania, en wel in Mto wa Mbu. Dit ligt niet alleen één van de mooiste delen van het land, maar ook op een plek waar vele culturen samen komen. Er wonen meer dan 120 stammen in het dorp, jaarlijks komen er duizenden toeristen overnachten en het ligt tegen het Lake Manyara National Park aan.
Wil je meer informatie over onze stichting? Bekijk de rest van de website. Wil je weten hoe wij tegen ontwikkelingswerk aan kijken? Lees onze missie en visie dan goed door!